مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-10اقتصادي

90 درصد مشترکین گاز طبیعی خراسان رضوی مشمول تخفیف گازبها شدند


مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که طرح تشویقی مدیریت مصرف گاز طبیعی از دی ماه سال 1399 آغاز شده، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 90 درصد مشترکین بخش خانگی و عمومی این استان از مزایای این طرح بهره مند شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که طرح تشویقی مدیریت مصرف گاز طبیعی از دی ماه سال 1399 آغاز شده، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 90 درصد مشترکین بخش خانگی و عمومی این استان از مزایای این طرح بهره مند شدند.

حسن افتخاری اظهار کرد: خراسان رضوی دارای 2 میلیون و 330 هزار مشترک گاز طبیعی در بخش خانگی و عمومی است که از ابتدای اجرای طرح تاکنون 2 میلیون و 100 هزار مشترک معادل 90 درصد از بخشودگی یا تخفیف گازبها استفاده کرده اند.

وی افزود: مطابق مصوبه هیات وزیران در سال گذشته، گازبها و کلیه هزینه های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی مشترکین کم مصرف با الگوی تعیین شده در سکونتگاه های دائمی شهری و روستایی و همچنین سکونتگاه های عشایری از ابتدای دی ماه 1399 رایگان است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: الگوی مشترکین کم مصرف در تمام شهرهای استان خراسان رضوی از نیمه فرودین تا نیمه آبان هر سال 45 متر مکعب در ماه و در فصل سرد سال یعنی از نیمه آبان ماه تا نیمه فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مشترکین گاز طبیعی خراسان رضوی مشمول تخفیف گازبها شدند

90 درصد مشترکین گاز طبیعی خراسان رضوی مشمول تخفیف گازبها شدند